Friday 21 October 2016

Wow!! Beli 1 Percuma 1 AIRCOND ACSON Pada 1 November 2016.. Secara ONLINE sahaja.. Rebut Sebelum Kehabisan..!!

screen-shot-2016-10-22-at-12-12-13-pm

Acson Malaysia Sales & Service Sdn Bhd merupakan syarikat yang mengeluarkan penghawa dingin di Malaysia yang kini menjadi pilihan rakyat Malaysia. Kenapa ACSON? Bagi mereka yang belum pernah lagi menggunakan penghawa dingin ACSON, apa yang menariknya, rata rata dari review pengguna Acson mengatakan, penghawa dingin ini sangat sejuk. nyaman malah harga pun masih mampu milik dan paling penting, alat ganti untuk penghawa dingin ini senang diperolehi di mana mana kedai.

1 November 2016 ini, Acson Malaysia mengadakan promosi Beli 1 PERCUMA 1 penghawa dingin di mana mana rangkaian jenama acson di Malaysia. Kenapa mesti memilih ACSON?

screen-shot-2016-10-22-at-12-33-24-pm

Selain menjimatkan penggunaan tenaga sebanyak 50%, penghawa dingin ACSON mampu memberikan ruang di rumah anda dengan udara yang lebih segar dan sihat. Lebih menarik lagi, anda boleh custom sendiri rupa penghawa dingin di rumah anda mengikut citarasa pilihan setiap masa. Selain menyediakan 5 tahun warranty, Acson juga tidak mengenakan sebarang caj untuk penghantaran.

Beli 1 PERCUMA 1 PENGHAWA DINGIN ACSON boleh dibuat  menerusi pembelian online sahaja dan tempoh hanya untuk sehari saja. Siapa yang cepat dia yang dapat. Rebut peluang sebelum kehabisan stok.

P/s: Kami sendiri adalah pengguna setia penghawa dingin ACSON sejak 2014. Dari ruang butik sehingga lah ruang di rumah, semua adalah ACSON. Selain penjimatan bil elektrik, penghawa dingin ACSON juga lebih sejuk daripada yang lain. Jangan lupa dapatkan Aircond ACSON percuma dengan setiap pembelian aircond ACSON pada 1 november 2016 nanti. Berbaloi baloi. Nak beli, klik link kat bawah ye.

Nak FREE AIRCOND ACSON?  klik terus: http://ift.tt/2eh4Rhp

Beli di : http://ift.tt/2esUAtO

The post Wow!! Beli 1 Percuma 1 AIRCOND ACSON Pada 1 November 2016.. Secara ONLINE sahaja.. Rebut Sebelum Kehabisan..!! appeared first on PenMerah.com.



from PenMerah.com http://ift.tt/2dwSyXN
via IFTTT