Sunday 23 October 2016

Dulu Kerak Kerak Hitam Ketara di Tangan dan Muka; Kalau Pakai Skincare pun, Hanya Muka je Putih tapi Badan Tetap Hitam Berkerak; Wanita Ini Kongsi Produk Suplemen Putih & Glowing Yang Berkesan dan Selamat

 

screen-shot-2016-10-23-at-6-12-58-pm

 

Memiliki kulit muka yang putih, lembut, gebu dan cantik merupakan impian setiap orang yang bergelar perempuan. Namun, dengan lambakan produk yang muncul di pasaran menyukarkan pengguna untuk memilih produk yang bersesuaian malah selamat untuk digunakan. Baru baru ini juga pernah viral beberapa kes pengguna produk kosmetik dan suplemen yang mana muka mereka mejadi korban akibat penggunaan produk yang tidak sesuai dengan wajah mereka. Kebanyakan produk yang digunakan ini tidak mempunyai kelulusan KKM dan berisiko kepada pengguna.

Disebabkan itu, terdetik di hati seorang wanita yang dikenali sebagai ‘Pn Aina’ iaitu pengguna yang seringkali tertipu dengan produk tiruan dan juga rimbunan produk suplemen untuk berkongsi rahsia bagaimana pencarian beliau yang berakhir dengan kulit muka yang lembut, licin, malah putih sekata satu badan.

screen-shot-2016-10-23-at-6-10-47-pm

Saya Yang Dulu Bukanlah Yang Sekarang.. Sebelum ni sedih sangat setiap kali tengok muka kat cermin. Kulit berjerawat, gelap dan kusam yang amat..  Macam2 dah try tapi tak nampak jugak perubahan. Pernah satu ketika, habis duit simpanan digunakan sehingga terpaksa mengikat perut di akhir bulan semata mata untuk hilangkan rasa kusam kulit muka. Berpuluh puluh produk dicuba sehari demi sehari. Boleh dikatakan setiap kali nampak testimoni baru yang muncul, pasti tidak dilepaskan peluang untuk mencuba. Sampai aje barang yang di order, mesti rasa berbunga bunga dengan harapan untuk kelihatan putih dan cantik.. Tak kira apa jua suplemen atau produk kecantikan yang menjanjikan untuk putih, boleh dikatakan semuanya dicuba dan dibeli tanpa henti..

KKM ada atau tak, semua diketepikan sehinggalah satu masa, efek dari guna produk berlainan ini mula meninggalkan kesan. Kulit bukan semakin putih tapi semakin teruk. Kerak kerak hitam yang dulunya hanya di kawasan tertentu mula muncul di kawasan leher dan muka.. Bintik bintik merah juga mula kelihatan di bawah pipi dengan gatal yang tak tertahan rasanya. Pengalaman selama 3 tahun ini menjadi titik tolak yang mengubah dari fantasi kepada realiti.. “Mula- mula diperkenalkan dengan Luffiya Queen Rosebelle (LQR) terdetik juga rasa bimbang, maklumlah dah ada sejarah hitam sebelum ini. Disebabkan family yang sarankan produk ini, hilang sikit kerisauan dulunya yang bersarang di hati.”

screen-shot-2016-10-23-at-6-11-41-pm

Balik rumah terus cari info lengkap Luffiya Queen Rosebelle (LQR) dan perkara pertama adalah check  bahan kandungan yang digunakan. 80% adalah botanical extract dan dijamin selamat. Tapi tak cukup setakat itu, siasat lagi statusnya, adakah diluluskan KKM dan bagaimana jaminan keselamatannya.”, tulis Pn Aina menerusi satu perkongsian kepada Penmerah.

Menurut Pn aina, selepas dia berpuas hati dengan tahap keselamatan produk Luffiya Queen Rosebelle (LQR), dia terus nekad untuk mencuba produk itu tanpa prejudis. Keyakinan mula datang apabila melihat banyak testimoni produk ini dengan pengguna yang berbeza tapi hasil yang memberangsangkan di mana salah satu yang membuatkan saya bertambah yakin apabila melihat kulit mereka putih sekata dan bersinar sinar.

40

18

19

42

screen-shot-2016-10-23-at-6-48-17-pm

10

13

11

41

 

Masa berlalu, hari demi hari kulit dirasakan lebih lembap, segar, tona lebih sekata dan gebu. Paling ketara, apabila lengan mula menampakkan perubahan menjadi semakin cerah dan kerak kerak hitam di leher semakin pudar. Sebelum ini, kalau keluar rumah wajib bawak lip gloss tapi sekarang bibir sentiasa lembap setiap masa. Alhamdulillah. Syukur tak terhingga.. Luffiya Queen Rossebele memang terbaik.. ” tulis Pn Aina.

Bagi yang berminat dengan Luffiya Queen Rosebelle (LQR), boleh melayari Facebook mereka di ;

Luffiya Queen Rosebelle Trusted

Luffiya Skincare HQ

atau menghubungi nombor :

0193491880 ( kak nana) 

012 3440918 ( Admin dhani)

The post Dulu Kerak Kerak Hitam Ketara di Tangan dan Muka; Kalau Pakai Skincare pun, Hanya Muka je Putih tapi Badan Tetap Hitam Berkerak; Wanita Ini Kongsi Produk Suplemen Putih & Glowing Yang Berkesan dan Selamat appeared first on PenMerah.com.



from PenMerah.com http://ift.tt/2eHctWj
via IFTTT