Sunday 16 October 2016

(4 GAMBAR) Nad Zainal Selamat Lahirkan Anak Sulung, Kongsi Gambar Bayinya

(4 GAMBAR) Bayi Sulung Nad Zainal

nad

Pelakon Nad Zainal selamat melahirkan anak pertamanya semalam.

Nad telahpun berkongsi wajah cahaya mata sulungnya di Instagram buat pertama kali sebaik selamat melahirkan bayi lelaki pada 11.38 malam tadi.

Bayinya itu dilahirkan secara pembedahan dengan berat 2.09 kilogram.

Nama anak lelakinya ini ialah Fahad Ibrahim Muhammad Faliq.

Ini komen Nad:

“Pada mulanya saya berharap dapat bersalin normal tetapi apabila dimaklumkan doktor bayi dalam kandungan hampir lemas, saya terpaksa dibedah. Ketika itu memang agak cemas. Cuma apa yang saya boleh lakukan adalah terus berdoa”

“Alhamdulillah, proses pembedahan hanya dua jam. Apa yang penting bayi saya selamat dan sihat. Pagi semalam saya pergi ke hospital bagi menjalani pemeriksaan. Namun doktor memaklumkan saya sudah ada tanda-tanda bersalin.

“Disebabkan itu saya terus dimasukkan ke wad. Tidak menyangka pula saya perlu melalui proses bersalin secara pembedahan,”

Tahniah kepada Nad Zainal. Jom layan gambar anaknya itu. -PENMERAHDOTCOM

nz

nz1

nz2

nz3

The post (4 GAMBAR) Nad Zainal Selamat Lahirkan Anak Sulung, Kongsi Gambar Bayinya appeared first on PenMerah.com.



from PenMerah.com http://ift.tt/2dsHRZR
via IFTTT