Saturday 15 October 2016

(VIRAL) Selfie Zizan Razak Dan Siti Hajjar “Nasi Lemak Anak Dara” Jadi Bualan Hangat

(VIRAL) Selfie Zizan Razak Dan Siti Hajjar “Nasi Lemak Anak Dara” Jadi Bualan Hangat

zizannnn

Kini, nama Nasi Lemak Anak Dara semakin popular dan menjadi sebutan ramai.

Pemiliknya merupakan seorang gadis comel bernama Siti Hajjar yang berasal dari Kedah. Walaupun mempunyai ijazah, gadis ini kini berjaya sebagai penjual nasi lemak.

Sementara itu, telah menjadi viral gambar selfie pelawak popular Zizan Razak dengan Siti Hajjar.

Zizan berkata dia membeli nasi lemak dari kedai itu kerana ibunya yang teringin merasa masakan Nasi Lemak Anak Dara.

Ini komen Zizan:

Demi ibu, saya sanggup lakukan apa sahaja. Walaupun ia cuma sebungkus nasi lemak, perkara tersebut bukan perkara remeh bagi saya. Saya keluar rumah seawal jam 7.30 pagi dan merempit dari Subang ke Shah Alam untuk mendapatkan Nasi Lemak Anak Dara, demi Ibu yang saya kasihi.

Sebenarnya dari semalam saya cuba hubungi Siti Hajjar (peniaga Nasi Lemak Anak Dara), untuk mendapatkan nasi lemak tetapi hari ini baru boleh dapat sebab dia baru buka gerainya pagi tadi.

Gambar selfie Zizan dan Siti Hajjar menjadi tumpuan sekelip mata dan ramai mengusik mereka berdua.

Ini antara usikan dari para follower:

jii

zz

zzzz

zzzzzz

Haha ada-ada saja mereka ni. Apapun selamat maju jaya kepada Nasi Lemak Anak Dara. -PENMERAHDOTCOM

The post (VIRAL) Selfie Zizan Razak Dan Siti Hajjar “Nasi Lemak Anak Dara” Jadi Bualan Hangat appeared first on PenMerah.com.



from PenMerah.com http://ift.tt/2eia5UA
via IFTTT