Saturday 31 March 2018

Macam Tak percaya! Rupanya Sufian Suhaimi Sedang Bercinta Dengan Janna Nick? Ini Pendedahannya…


Nampaknya ada sesuatu yang berlaku di antara penyanyi Janna Nick dan penyanyi Sufian Suhaimi. Sejak akhir-akhir ni ramai peminat Janna dan Sufian merasakan mereka bercinta. Anda boleh lihat video di IG stories dalam akaun milik Sheila Rusly di mana Sufian menyanyikan lagu Janna sambil menulis kata-kata romantik. Hmm.. Macam ada something je ni.

“Saya nak ke Johor Bahru ni, awak jaga diri baik-baik ya!”- kata-kata Sufian dalam video ini seolah-olah mereka seperti sedang bercinta.

Sheila Rusly Doakan Hubungan Mereka

Pengarah dan penerbit popular, Sheila Rusly telah memuat naik gambar dia bersama Sufian di Instagramnya. Sheila sempat ada mengusik Sufian tentang hubungannya dengan wanita yang tak disebut nama. Namun Sheila yakin hubungan mereka berdua akan berkakhir ke jinjang pelamin.


“Bunga bukan sekuntum. Terkejut @sufiansuhaimi_ bila sis cakap “cubalah petik bunga ditaman sis” Yang mana satu ek?Cer korang teka siapa yg Yan pilihtak lama lagi makan nasi minyak lahhh kita tok sidang!”

Justeru, foto yang dimuat naik oleh Sheila ini juga menyebabkan timbul persoalan netizen adakah wanita yang dimasudkan adalah Janna Nick.

Akan Bercinta Di Matamu


Sedang kami membaca reaksi peminat yang tertera di ruangan komen, secara tak sengaja kami menemui komen dari Janna dan Sufian sedang berbalas-balas kata-kata romantik dan ini menguatkan lagi dakwaan bahawa mereka memang sedang bercinta.


Kisah terputusnya ikatan pertunangan antara pelakon Elfira Loy dan Sufian terus menjadi perbualan hangat netizen dan ada yang mengaitkan aktres berkenaan sudah ada pengganti. Kali ini giliran Sufian pula mencari pengganti, kalau dah jodoh apa salahnya!

Sumber: Hangat.com


from Sehinggit Media https://ift.tt/2GMIj4F
via Merah Hati Cintaku