Friday 30 September 2016

Sering Pakai Pakaian ‘Keterlaluan’, Ini Respon Tiz Zaqyah

Sering Pakai Pakaian ‘Keterlaluan’, Ini Respon Tiz Zaqyah

tizz

Pelakon Tiz Zaqyah merupakan artis yang sering dikecam orang ramai terutama para ‘haters’ kerana sering berpakaian agak terdedah.

Dalam satu temuramah, Tiz memberitahu itu adalah dirinya dan tidak mahu bersikap hipokrit.

Bagi Tiz, gambar-gambar tersebut tidaklah terlalu keterlaluan atau terlalu terdedah.

Ini komen pelakon jelita ini:

“Sejak dulu lagi saya memang suka berkongsi apa saja gambar aktiviti harian serta karier di Instagram..”

“Ada di antara gambar itu mungkin nampak keterlaluan pada pandangan orang lain tetapi ia perkara biasa bagi saya.”

“Saya bukan melakukan aktiviti yang salah dan mereka yang berada dalam gambar-gambar itu adalah rakan-rakan saya. Ibu bapa saya juga mengenali mereka dan tahu aktiviti yang kami lakukan,”

Tiz Zaqyah sering memuat naik gambar aktiviti santainya bersama rakan-rakan di laman sosial Instagram miliknya yang kini memiliki 1.3 juta pengikut. -PENMERAHDOTCOM

The post Sering Pakai Pakaian ‘Keterlaluan’, Ini Respon Tiz Zaqyah appeared first on PenMerah.com.



from PenMerah.com http://ift.tt/2dCsP5H
via IFTTT