Monday 29 June 2020

Umur 24 Tahun, Pelakon Indonesia, Anya Geraldine Mengaku Masih Hisap Susu Dalam Botol


Mungkin tak ramai mengenali pelakon cantik dan seksi dari negara seberang, Anya Geraldine yang mempunyai tabiat unik dan pelik iaitu suka menyusu dari dalam botol. Perkara itu dikongsi di laman Instagram miliknya selepas disoal peminat tips untuk hidup sihat. Perkongsian itu turut menarik perhatian netizen yang rata-ratanya terhibur dengan hobi pelakon berusia 24 tahun itu.

Gaya hidup sihat


Menurutnya, dia gagal mengikis tabiat itu meskipun pernah dihalang ibu bapanya selain semua botol susu miliknya di rumah habis dibuang. Perkongsiannya itu membuatkan ramai pengikutnya di Twitter terhibur. 


Tidak ketinggalan, rata-rata peminat lelaki turut mengusik tabiat peliknya itu.



Ceritanya, apabila saya sudah berada dalam kelas 6, saya diminta berhenti menyusu botol oleh ibu bapa. Semuanya (botol susu) terus dibuang, dan akhirnya kembali menyusu botol sewaktu di kolej. Selepas tinggal sendirian, saya teruskan tabiat itu, tapi kalau ibu bapa datang sini, pasti dibuang lagi. Jadi saya kena beli selalu. Tak tahu kenapa, padahal umur sudah 24 tahun.

Menurut dia sudah berhenti menyusu selepas botol susu dibuang oleh ibu bapanya namun kembali menyusu di waktu kolej. Habit ini diteruskan sehingga ke hari ini memandangkan dia tinggal bersendirian.

Netizen terhibur



Sumber : Anya via Ohbulan.com


from Sehinggit Media https://ift.tt/31sKhAL
via Merah Hati Cintaku