Sunday 25 February 2018

Semen Mayat Kekasih Dalam Bak Mandi


Seorang wanita yang merupakan pekerja pusat karaoke di temukan mati, dipercayai diperkosa dan dibunuh oleh kekasihnya sendiri sebelum mayatnya disemen di dalam bak mandi dalam kejadian yang berlaku pada jumaat semalam di jawa tengah desa Desa Puguh.

Menurut sumber berita,pihak polis yang menyadari keberadaan mayat wanita malang yang dikenali sebagai Fitri itu, bermula dari rumah suspek yang di periksa bagi mencari barang bukti atas satu kes rompakan.

Melihat tumpukan simen yang mencurigakan di dalam bak mandi,pihak polis membongkarnya untuk tujuan mencari barang bukti ,namun situasi menjadi kecoh apabila pihak polis menemukan mayat seorang wanita separuh bogel disemen didalam bak mandi berkenan.

Polres Kendal Ajun Komisaris Polisi (AKP) Aris Munandar mengatakan,mayat dipercayai dibunuh sejak seminggu lalu sebelum mayatnya di semen di dalam bak mandi rumah suspek.

“Selama seminggu ini pihak keluarga mangsa itu juga cuba menguhubunginya namun gagal ,kami juga menerima laporan atas kehilangan mangsa “katanya

Sementara menurut jiran suspek,dia melihat suspek membawa kekasihnya itu pada malam jumaat lalu kedalam rumah,dan tidak pernah dilihat sejak daripada itu.

Sehingga kini pihak polis masih lagi mengembakan siasatan bagi mengetahui motif pembunuhan,sementara mayat mangsa di bawa ke hospital Bhayangkara Semarang untuk di bedah siasat

Sumber: Eberita


from Sehinggit Media http://ift.tt/2sURrOO
via Merah Hati Cintaku