Tuesday 27 February 2018

Lihat Apa Yang Akan Berlaku Dalam Badan Anda Apabila Makan Daging Babi. Sungguh Mengerikan..!!


Sesetengah agama melarang memakan daging babi. Babi, makanan yang paling menjijikkan yang anda boleh bayangkan, seperti air kencing, najis, dan makanan yang rosak. Tetapi bahagian yang paling teruk ialah toksin yang diambil tidak boleh dihapuskan dari badan-badan mereka, jadi mereka terkumpul di dalam sel-sel lemak dan organ-organ mereka.

Yersinia enterocolitica adalah mikroorganisma berbahaya yang boleh didapati di dalam badan ini haiwan. Ia menyebabkan penyakit, demam, kekejangan, muntah, dan cirit-birit. Satu lagi bahan cemar yang didapati dalam tubuh babi 'adalah ractopamine yang juga boleh menyebabkan kematian apabila dimakan.

usus babi 'adalah kediaman Taenia solium yang menyebabkan pencemaran tisu dan hilang selera makan. The roundworm parasit Trichinella menyebabkan edema, kelesuan, myalgia, dan demam. jangkitan Menangle sebaliknya menyebabkan migrain, berpeluh, dan rasa seram sejuk. Hepatitis E kerengsaan virus menyebabkan keletihan dan loya.

Untuk mengelakkan semua masalah kesihatan, parasit usus pada babi perlu dimusnahkan. Ini boleh dicapai dengan memasak daging babi pada suhu tinggi. daging babi mentah tidak boleh meletakkan bersama-sama dengan produk-produk yang boleh dimakan mentah. Basuh tangan selepas menyentuh daging babi mentah, dan apabila anda membeli daging babi, pastikan ia tidak mempunyai bahan kimia, ractopamine, anti-toksin, dan ubat-ubatan di dalamnya.

Walau bagaimanapun, walaupun daging babi dengan betul masak, keraguan terhadap daging ini masih wujud sebagai babi makan banyak makanan yang substandard. Lebih penggunaan daging babi bermakna risiko lebih banyak penyakit. Babi dari ladang kilang adalah yang biasanya digunakan dalam pengeluaran daging babi.

Tetapi ladang kilang paling tidak menawarkan padang rumput yang bersih, cahaya matahari yang mencukupi, dan akses untuk membersihkan udara untuk babi. Bukan rumput hijau, mereka memberi babi agen anti-jangkitan dan ubat-ubatan sebagai makanan, yang membuat mereka berkembang dan penuaan dengan lebih cepat. Ini seterusnya akan meningkatkan nilai pasaran mereka.

Pigs daripada kebanyakan ladang hidup dikelilingi oleh air kencing mereka, najis, dan muntah. persekitaran yang tidak sihat ini menjadikan mereka menghirup gas maut dan membangunkan kurap penyakit kulit. The ammonia di dalam air kencing dan najis mereka menjadikan mereka membangunkan pneumonia sebelum disembelih.

Semua ini kesan sampingan hanya beberapa masalah yang anda boleh harapkan dari memakan daging babi. Itulah sebabnya anda perlu sentiasa menyelidik tentang asal-usul daging babi anda merancang untuk membeli.

Video di bawah menunjukkan kesan daripada memakan daging babi.



from Sehinggit Media http://ift.tt/2F9NbzF
via Merah Hati Cintaku