Thursday 3 September 2020

Ustaz Ebit Lew Sedih Kedai Elewsmart Sg.Buloh Dipecah Masuk


Berhasrat untuk membantu golongan yang memerlukan, usaha yang dilakukan oleh Ustaz Ebit Lew dengan membuka Elews Mart wajar dipuji.

Pun begitu, menerusi kiriman terbarunya di Facebook, Ustaz Ebit Lew meluahkan rasa sedih apabila Elews Mart di cawangan Sungai Buloh dilaporkan telah dipecah masuk.

Menurutnya, kejadian itu telah berlaku pada 3.30 pagi ini. Melalui rakaman CCTV, dapat dilihat dua orang lelaki memasuki pasar raya berkenaan dengan memakai helmet.


Sayu pagi ini bila dapat tahu Elewsmart sg buloh kena pecah masuk 3.30 pagi. Ada rakaman cctv. 2 lelaki pakai helmet. Peti besi kena angkat. Dengan curi susu-susu dan coklat-coklat.

Ya Allah aku mengadu sedih dan susahku hanya padaMu. Semoga Allah beri pelajaran padanya. Pohon doa semua yer biar semua jadi asbab kebaikan dan hidayah. Pasti ada rahmat disebalik semuanya. Innalilahi wa inna ilaihi rajiun. Allahumma ajurni fi musibati wa akhlifli hoiron minha. Semua dari Allah kembali padanya. Ya Allah ganjarkanlah atas musibah ini dan gantikanlah dengan sesuatu yang lebih baik


Sumber: Ebit Lew


from Sehinggit Media https://ift.tt/3hWCmkC
via Merah Hati Cintaku