Saturday 26 December 2020

Gambar Merisik Sudah Dipadam, Adakah PU Rizz Dan Neelofa Sedang Harungi Dugaan Pertunangan?

Menerusi perkongsian adik beradik Neelofa baru-baru ini, terdapat sesuatu yang cuba disampaikan mereka. Lebih menimbulkan tanda tanya apabila gambar merisik di antara PU Rizz dan juga Neelofa kini sudah pun tiada.


Selain itu melalui portal murai.my, ketiga-tiga adik beradik Neelofa juga turut berkongsikan doa yang meminta perlindungan daripada perkara-perkara yang buruk.

Sehingga kini belum ada lagi kenyataan rasmi daripada kedua-dua pihak namun dalam masa yang sama peminat turut berharap semuanya baik-baik belaka.

Netizen mula berkongsi pelbagai pandangan berhubung dakwaan kononnya ikatan pertunangan antara kedua-dua mereka sedang melalui ujian.

Menurut beberapa sumber yang dihubungi, dakwaan yang mengatakan pertunangan Neelofa atau nama sebenarnya Noor Neelofa Mohd Noor, 31, dengan PU Rizz atau Muhammad Haris Mohd Ismail, 25, sudah berakhir amat sukar untuk disahkan buat masa sekarang.

Ini kerana, kata sumber itu, belum ada sebarang kenyataan yang keluar dari mulut keluarga Neelofa berhubung isu tersebut.

November (2020) lalu, pasangan PU Rizz dan juga Neelofa menggemparkan industri hiburan apabila khabar merisik mereka tersebar malah PU Rizz juga dikatakan turut menjadi imam mereka sekeluarga sebelum majlis berlangsung.

Selain itu Neelofa pernah berkongsikan bahawa dia pernah berdoa agar dikurniakan pasangan yang bukan hanya boleh membahagiakannya, tetapi seluruh umat Islam.

Apa pun, semoga kedua-dua belah pihak ini tabah berhadapan dengan perkara yang melanda.



from Sehinggit Media News https://ift.tt/37NaJrE
via IFTTT