Saturday 27 January 2018

Wanita Ini Syak Suaminya Ada Skandal, Kemudian Dia Telah Sediakan Hadiah Hari Jadi Yang ‘Paling Special’ Buat Suaminya..


Sekiranya anda benar-benar mahu memahami apa kata ‘apa yang sedang berlaku di sekeliling’ – maka anda mesti membaca cerita ini.

Kisah ini pernah viral satu ketika dulu dan plot itu sendiri bukanlah yang paling ceria tetapi, mari kita hadapi itu, ianya sangat menghiburkan. Cerita tentang seorang isteri yang mengesyaki si suaminya mempunyai skandal di luar dan bakal membongkarkan perbuatan suaminya itu..

Cara dia melakukannya yang meletakkan senyuman di wajah saya – kerana wanita ini menyedari bahawa balas dendam yang terbaik haruslah disajikan dengan sebaik2nya … dan sebaik-baiknya pada hari lahir suaminya.

Baca cerita ini untuk melihat bagaimana cerita itu berlaku.

Tetapi pastikan anda membacanya sehingga akhir. Saya berjanji kepada anda ia akan berbaloi!

“Jadi, saya dapat merasakan yang suami saya curang kerana dia menunjukkan banyak tanda. Sentiasa ketawa dan tersenyum ketika menghantar mesej, dengan mengatakan ia hanya ibunya ketika saya bertanya. Perlu stayback lewat setiap malam selepas kerja. Apabila saya tanya rakan sekerja beliau berkata dia sudah balik beberapa jam yang lalu. Apabila saya bertanya kepadanya apa yang sedang berlaku, dia akan ketawa dan mengatakan ia hanya sesuatu lawak yang mereka lakukan pada satu sama lain di pejabat sepanjang masa.

Point terakhir di mana saya tahu sesuatu tak kena adalah apabila dia keluar untuk “membeli susu” pada 11:30malam dan tidak kembali sehingga 2 pagi. Dan ini kata-kata hikmat saya, jika anda dapat merasakan yang pasangan anda menipu, lantik penyiasat persendirian. Mereka betul-betul pakar dengan apa yang mereka lakukan dan mereka boleh mendapatkan beberapa bukti yang akan benar-benar membantu dalam proses perceraian kemudian.

Lanjutan ke hari lahirnya, sudah beberapa bulan. Sekarang saya tahu apa yang anda fikirkan, mengapa saya perlu tunggu beberapa bulan sebelum saya berhadapan dengannya dan adakah ia benar-benar perlu pada ulang tahunnya?

Jawapan kepada soalan pertama adalah saya mahu seberapa banyak bukti yang mungkin untuk diserahkan kepada peguam saya serta membuat pengaturan untuk mencari tempat baru untuk hidup, dan lain-lain.

Jawapan kepada soalan kedua anda sudah tentu ia perlu berlaku pada hari lahirnya . Terutama sekali selepas saya tanya apa yang dia mahu lakukan pada hari ulang tahunnya pada tahun ini, dan dia balik2 menegaskan yang saya tidak perlu buat apa2 dan suruh saya keluar bersukaria dari bandar dengan rakan-rakan saya, kerana dia pun bukannya boleh celebrate sebab kena kerja pada hari itu, dan juga tidak mahu diingatkan bahawa dia makin tua.

Jadi saya tahu ada sesuatu yang akan terjadi, dan selepas menjumpai sebotol champagne dan dua gelas yang tersembunyi di dalam peti saya ada padaku. Jadi saya melakukan apa yang dilakukan oleh seorang isteri penyayang yang normal. Saya pergi ke rumah kawan saya, berpura-pura seolah2 saya keluar bandar. Semasa di sana saya menelefon ibunya, ayah, kakak dan beberapa kawannya. Saya memberitahu mereka bagaimana saya ingin memberinya kejutan besar dengan menyelinap ke biliknya dengan kejutan pesta hari jadi, kazoos dan kek besar dengan lilin. Bunyi menyeronokkan betul ?! Sudah pasti.

Saya meminta semua orang berkumpul di luar apartmen kami pukul 8.30 pagi. Kita semua tumpukan di lif (kira-kira 8 daripada kita secara keseluruhannya); ibunya memegang kek itu dan saya mengingatkan semua orang supaya tenang dan senyap seperti yang mereka boleh. Saya meletakkan kunci saya dan membuka kunci pintu; kita semua menyelinap masuk dan menuju ke dewan menuju bilik tidur. Setiap memegang kazoo dan ibunya memegang kek yang menyeringai dari telinga ke telinga.

Apabila saya membuka pintu, semua menjerit terkejut!

Tetapi kejutan besar adalah pada kami dan ada suami saya, telanjang bulat dengan kekasihnya yang menatap kami dengan mata yang terbeliak. Ibu menjatuhkan kek, kakak menjerit, ayah mula menjerit. Saya berpura-pura seperti saya terkejut, apabila rakannya cuba menolak semua orang sambil menjerit kepadanya. Suami saya, maafkan saya, bekas suami saya sedang kalut dan cuba merayu dengan saya meminta maaf kekasihnya berusaha memakai seluar dalam dan cuba melarikan diri.

Tidak perlu dikatakan, ia adalah salah satu hadiah ulang tahun terbaik yang pernah saya berikan.


from Sehinggit Media http://ift.tt/2FkNh3S
via Merah Hati Cintaku