Monday 29 January 2018

"Jenis Tak Ada Kesedaran Sivik,Padahal Dah Jadi Bapak Orang" - Naik Eskalator Sambil Rakam Video, Hairul Dapat Kecaman Ramai Orang


Rasanya baru sahaja berita di keluarkan oleh pihak wartawan tentang Hairul Azreen bahawa dia telah menembak menggunakan pistol tanpa ada lesen yang sah. Perbuatan Hairul itu di kecam ramai kerana sikapnya yang di katakan suka untuk show off banyak hal di laman sosial tidak kena pada tempatnya.

Sejak akhir-akhir ini, banyak juga cerita kurang menarik terkait dengan Hairul Azreen. Mungkin sahaja netizen adakalanya merasa kurang senang dengan pelbagai hal yang di kongsi oleh Hairul di laman sosial.


Terkini, ramai betul yang mengkiritik perbuatan Hairul yang naik terlentang bagaikan sedang terbang di atas eskalator di sebuah mall di hadapan ramai orang. Perbuatan itu di rakam oleh rakannya sendiri dan tanpa rasa malu dia berjalan sambil tersengeh begitu sahaja.



Saksikan Video Dibawah


Rata-rata netizen memberi komen bahawa sikap Hairul itu sepertinya dia tidak ada kesedaran sivik dan tiada kematangan walaupun sudah bergelar sebagai seorang bapa.





Selain Hairul,netizen turut mengaitkan isterinya Hanis Zalikha yang menurut mereka tidak berusaha untuk menegur sikap suami sendiri malah turut sama-sama menyokong dan ketawa melihat aksi suami. Hmm,mungkin lain isteri lain pandangan. Ada juga isteri yang jenis sporting dalam semua hal, namun ada juga isteri yang kurang senang suami bersikap kebudak-budakan di hadapan orang ramai. Kan?

Betul tak?



Sumber: Kisahdunia.com


from Sehinggit Media http://ift.tt/2Guo74c
via Merah Hati Cintaku