Sunday 28 January 2018

Ditegur Polis Kerana Bayinya Tidak Memakai Car Seat, Pemandu Ini Bingung Kerana Mereka Belum Ada Anak.. Saat Dia Menoleh Ke Belakang Ternyata..


Kisah itu bermula apabila kereta Nikk Rock yang dipandu oleh suaminya tiba-tiba diberhentikan oleh polis tempatan di saat mereka baru keluar dari rumah..

Walaupun polis itu adalah jiran mereka, tetapi suami Nikk sangat panik kerana dia tidak tahu apa kesalahan yang dia buat.

Polis segera menyapa suami Nikk dan memberi amaran kepadanya untuk meletakkan kereta bayi di dalam kereta untuk keselamatan bayi mereka.

“Saya perlu jujur. Alasan saya menghentikan anda adalah kerana anda mempunyai anak kecil di dalam kereta yang tidak menggunakan kerusi bayi,” kata anggota polis itu sambil menunjuk ke tempat duduk kosong mereka. Bagaimanapun, suami Nikki keliru kerana mereka tidak mempunyai anak dan tiada bayi di dalam kereta.

“Saya tidak mempunyai bayi,” kata suami Nikk.Polis meminta suami Nikk jika dia pasti dan menjawab dengan mengangguk.

Tiba-tiba Nikk yang merekodkan kejadian itu mengeluarkan kit ujian kehamilan. Pada mulanya suami Nikk masih tidak menyedari apa yang berlaku sehingga Nikk menjelaskan bahawa dia hamil.

“Kami mempunyai bayi di dalam kereta yang tidak menggunakan kerusi kereta,” katanya sambil ketawa ketika dia berkata satu perkataan.

“Saya fikir ini bermakna anda akan menjadi bapa,” kata polis. Polis lain tiba-tiba datang dan memberikan hadiah untuk suami Nikk. Dalam hadiah ada beruang teddy yang berkata, ‘Selamat bertemu di hari lahir mu ayah.’

Ternyata Nikk akan melahirkan anak di jangka pada hari jadi suaminya. Suami Nikk tidak dapat menyembunyikan kegembiraan dan kejutan itu..

Nikk sengaja merancang dan meminta polis menolongnya. Dia mahu memberitahu suaminya tentang kehamilannya dengan cara yang unik dan istimewa. Plan itu berjaya, suami Nikk segera memeluk Nikk di dalam kereta dan kelihatan sangat gembira.

Kejutan yang hebat bukan?


from Sehinggit Media http://ift.tt/2DLakJ4
via Merah Hati Cintaku