Sunday 28 January 2018

Nasib Malang Apabila Hasrat Untuk Melampiaskan Nafsu Serakahnya Terbantut Gara-Gara…


Seorang lelaki menerima nasib malang apabila hasratnya untuk melampiaskan nafsu serakahnya terhadap seorang wanita yang tidak dikenalinya terbantut. Sebaliknya mendapati perempuan yang mahu dirogolnya itu rupa-rupanya adalah seorang pondan. Lebih malang apabila lelaki tersebut dibelasah sendiri oleh pondan tersebut.

Itu menurut apa yang telah diviralkan sebelum ini di media sosial. Namun dalam kenyataan lain pula, lelaki tersebut berhasrat untuk mencuri telefon bimbit pondan berkenaan namun tidak kesampaian kerana telah dibelasah sendiri oleh pondan tersebut. Kejadian berlaku di Semporna, Sabah

Kisah ke-2

ENGLAND: Seorang pondan dihadapkan ke mahkamah di sini semalam selepas didakwa merogol seorang gadis berusia 15 tahun ketika dia masih lagi ‘lelaki’ di sebuah garaj dalam kejadian dipercayai berlaku pada 2004.

Memetik laporan BBC, tertuduh, Davina Aryton, 34, didakwa melakukan perbuatan tersebut sepuluh tahun lalu semasa namannya dikenali sebagai David.

Mahkamah di Portsmouth diberitahu, kejadian berlaku ketika kawan mangsa dan teman lelakinya sedang tidur di dalam garaj yang sama.

Ketika perbicaraan, mangsa turut memberitahu mahkamah bahawa dia cuba menjerit dan melawan Aryton sebagai cubaan menghentikan serangan tersebut.

Mangsa menambah, dia masih ingat dengan jelas peristiwa tersebut dan menafikan dia berada dalam keadaan mabuk.

Sementara itu, rakan mangsa memberitahu mahkamah bahawa dia dan teman lelakinya tersedar dari tidur selepas terdengar jeritan mangsa yang sedang menangis meminta pertolongan.

Mangsa ketika itu berada dalam keadaan lemah.

Saksi menambah, teman lelakinya kemudian membawa Aryton keluar dari garaj tersebut.

Mangsa turut memberitahu, selepas kejadian itu dia terus membuat laporan polis pada Disember 2004, namun tidak diendahkan oleh pegawai yang bertugas kerana mangsa dikatakan sebagai seorang “anti-polis” pada masa itu.

Dalam pada itu, pendakwaraya, Chris Stopa berkata, Aryton pernah memberitahu rakan sekerjanya pada 2014 bahawa dia pernah merogol seseorang pada masa lalu.

Aryton bagaimanapun menafikan tuduhan rogol antara Oktober dan November

Kisah ke-3

Desahan Jantan Selamatkan Pondan Kena Rogol. Seorang pondan telah membuat laporan polis karena mendakwa dirinya hampir di rogol oleh 5 orang samseng di sekitar sini semalam.

Mangsa yang mempunyai nama sebenar Mohd Azizi yang mesra di panggil dengan nama azizah memberi keterangan,bahwa ketika dia hendak pulang dari kerja yang berhampiran rumah kosnya telah di tahan oleh 5 orang lelaki ditengah jalan kira kira pukul 11 malam.

Saya cuba minta tolong namun tiada siapa mendengar ,apabila mereka mengasari saya dan cuba membuat perkara tidak senonoh ,saya mendesah dengan suara jantan semuanya cabut lari” katanya dengan nada sayu.

Setelah membuat siasatan kelima suspek telah berjaya di tangkap.

Mangsa azizah terpaksa di panggil semula kebalai polis untuk pengecaman kelima suspek.

Setelah di soal siasat kelima suspek telah mengaku bersalah Dan memang benar mereka mengaku ingin merogol azizah.

Kami tidak tahu bahwa dia adalah pondan .Maafkan kami encik .ujar salah seorang suspek

Kelima suspek telah di bariskan di hadapan azizah,kemudian azizah mengerluarkan kondom saiz XXL dari beg tangannya dan bertanya “Ini siapa punya?”


from Sehinggit Media http://ift.tt/2DFIx8H
via Merah Hati Cintaku