Wednesday 31 January 2018

Rakaman Live Seorang Lelaki Cuba Memperkosaa Wanita Di Jalanan. Netizen Yang Melihat Kejadian Itu Cuba Untuk..


Ganguan seksual semakin menjadi-jadi dikalangan kita kita, yang lebih mengerikan lagi, di waktu siang-siang pun juga ada manusia bodah yang melakukannya!

Berdasarkan laporan berita Jepun, pagi itu di Stasiun Ikebukuro Tokyo ada satu kes percubaan memperkosa ataunpun cubaan merogol seorang perempuan di khalayak ramai. Di pinggir bandar terlihat seorang lelaki yang mengenakan pakaian kemeja putih dan tidak memakai pakaian dalam sedang memaksa seorang wanita dan cuba memperkosanya atau merogolnya. Pada waktu itu terdengat jeritan “Tolong, selamatkan saya” teriak wanita itu.


Orang yang berada berdekatan dengan mereka terus bergegas kesana untuk menolong wanita itu. Kejadian yang ganas itu terjadi dan telah pun menjadi tular di media sosial.


Lelaki yang cuba memperkosa perempuan itu adalah seorang warganegara Tiongkok. Dikabarkan, penyebabnya adalah karena lelaki ini ingin kembali menjalin hubungan asmara bersama bekas kekasihnya itu, tapi sang wanita menolaknya, akhirnya sang lelaki itu tidak berpikir panjang dan terus melakukan aksi brutalnya.


Di bawah ini adalah video ketika kejadian itu berlangsung:


Jika tengok kejadian ini amat menyeramkan. Nasihat kepada semua supaya berhati-hati terutamanya para wanita dan untuk para lelaki, jagalah wanita Anda dan jadilah pelindung bagi wanita.

Sumber: nextmagazine


from Sehinggit Media http://ift.tt/2DZOIYP
via Merah Hati Cintaku